loading...

مروا کامپیوتر

مروا کامپیوتر

معرفی اپلیکیشن و افزونه کاربردی Pushbullet

Modir بازدید : 175 شنبه 21 فروردین 1395 : 17:22 نظرات (0)

معرفی اپلیکیشن و افزونه کاربردی Pushbullet - تک نوشت

  • معرفی اپلیکیشن و افزونه کاربردی Pushbullet - تک نوشت

    Pushbullet-Featured-Image

    معرفی نرم افزار ارسال فایل، لینک و کپی کلیپ بورد از گوشی به لپتاپ و بلعکس

    برای همه ی ما مواقعی پیش آمده که بخواهیم لینکی یا مطلبی را از گوشی هوشمند به تبلت یا لپ تاپ خود بفرستیم! بهترین راهکاری که به ذهن مان می رسد ارسال یک ایمیل به خودمان است! کمی دست نگه دارید، شاید راه بهتری وجود داشته باشد! چی می شد اگر در یکی از دیوایس هایتان مطلب یا لینک مورد نظر را کپی و در دیوایس مورد نظرتان Paste کنید! بله اپلیکیشن هایی وجود دارند که این راهکار را برایتان میسر می کنند. ما در اینجا به یک نمونه موفق و کاربردی از آنها اشاره خواهیم کرد.

    معرفی اپلیکیشن و افزونه کاربردی Pushbullet

    این اپلیکیشن کاربردی، با حرکت اعلان ها، لینک ها و فایل هایتان به همراه شما در هر جایی که شما باشید، موجب صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

    به صورت خودکار تمامی اعلان های گوشی هوشمندتان را بر روی کامپیوترتان مشاهده خواهید کرد. به این معنی که براحتی می توانید تمامی تماس ها، و پیام هایتان را در کامپیوتر خود مشاهده نمایید و حتی آنها را پاسخ دهید بدون اینکه گوشی در کنارتان باشد. علاوه بر این با این اپلیکیشن می توانید لینک ها، تصاویر و فایل هایتان را از هریک از ابزارهایتان به دیگری و یا به همه ی آنها ارسال نمایید. با این روش، در واقع به راحترین روش ممکن می توانید یک فضای ابری بین ابزارهایتان شامل لپ تاپ، گوشی، تبلت و کامپیوتر روی میزیتان ایجاد نمایید. پس نیازی به ارسال ایمیل به خودتان و یا استفاده از فضای Dropbox نخواهید داشت.

    این اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی و iOS موجود می باشد. همچنین می توانید Extension آن برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اپرا و سافری و نرم افزار آن برای سیستم عامل های ویندوز و مک را دانلود نمایید.

    برای دانلود اپلیکیشن Pushbullet می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

                                                                               

                                                           

                                                                              

دست کاپیتان تیم ملی والیبال از آرنج قطع شد + عکس

Modir بازدید : 165 سه شنبه 17 فروردین 1395 : 13:54 نظرات (0)

دست کاپیتان تیم ملی والیبال از آرنج قطع شد + عکس

  • دست کاپیتان تیم ملی والیبال از آرنج قطع شد + عکس

    دست کاپیتان تیم ملی والیبال از آرنج قطع شد + عکس

    دست کاپیتان تیم ملی والیبال از آرنج قطع شد

    در حادثه ای هولناک دست کاپیتان تیم ملی والیبال در یک کارخانه قطع شد دارنده مدال نقره بازی های آسیایی ژاپن هم اینک در بیمارستان به سر میبرد و به گزارش پارس ناز شاید شنیدن این جمله سخت ترین کار روی تخت بیمارستان بود”دیگر نمی توانم آبشار بزنم”.

    در اتفاقی شوم محمد شریف زاده کاپیتان تیم ملی والیبال دست خود را از آرنج از دست داد .محمد شریف زاده کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی توکیو در سانحه دلخراش دست راست خود را از دست داد.

     دست کاپیتان تیم ملی والیبال از آرنج قطع شد + عکس

    این بازیکن والیبال پیشکسوت که دارنده مدال نقره بازی های آسیایی ژاپن بوده و در این دیدار ها به عنوان کاپیتان تیم ملی انجام وظیفه می کرد چندی قبل دست راست خود را از دست داد،دستی که سال ها روی تور های والیبال هنر نمایی می کرد.

    شایان ذکر است شریف زاده این روزها در سن 81 سالگی به عنوان کارشناس والیبال به جامعه ورزش خدمت می کرد .به گزارش پارس ناز ماجرا از این قرار بود که شریف زاده  گفت:به محیط کارم در کارخانه رفته بودم و وقتی دیدم کارگران کار را به خوبی انجام نمی دهند رفتم و از نزدیک نحوه کار را به آنها توضیح دادم نا گهان دستگاه مکش مرا به سمت خود کشید و من برای جلوگیری دست خود را جلو بردم و دستم از ساعد قطع شد.

    وی ادامه داد:پس از ان به کمک دوستان مرا به بیمارستان رساندند و دیشب ساعت 11 تحت عمل جراحی قرار گرفتم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی ام را بدست آورم و دوباره به زندگی روزمره خود بازگردم اما افسوس که دیگر نمیتوانم آبشار بزنم.

     دست کاپیتان تیم ملی والیبال از آرنج قطع شد + عکس

    دکتر کیهانی پزشک وی نیز در مورد وضعیت وی توضیح داد:مجبور شدیم برای اینکه اسیب جدی تر نشود دست وی را ازآرنج قطع کنیم.داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز در این باره به خبرنگار  گفت:شریف زاده عضو تیم ملی والیبال بود و در حال حاضر نیز عضو هیئت رئیسه است و وی چون یک فرد صنعتی‌ است، برایش در کارخانه این اتفاق افتاد و امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی خود را بدست آورد.

    مطالب مرتبط:

    تصاویر +18 قطع کردن دست 3 مرد به اتهام دزدی

    400 مرد به دستور واعظ هندی اندام تناسلی خود را قطع کردند! +عکس

    گروه تروریستی داعش دست جوان سوری را قطع کرد + (عکس ۱۸+)

    خوکفایی مردی برای دست قطع شده اش (عکس)

    قطع آلت تناسلی شوهر به دست همسر (عکس)

ورود دو ماشین عجیب و گرانقیمت به تهران + عکس

Modir بازدید : 193 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 13:23 نظرات (0)

ورود دو ماشین عجیب و گرانقیمت به تهران + عکس

  • ورود دو ماشین عجیب و گرانقیمت به تهران + عکس

    ورود دو ماشین عجیب و گرانقیمت به تهران + عکس

    ورود دو ماشین عجیب و گرانقیمت به تهران

    شهروندان تهرانی شاهد ورود دو خودرو جالب و عجیب ، اما بسیار گران قیمت به پایتخت ایران بودند . با توجه به این عکسها به گزارش پارس ناز دو خودوري بسيار گران قيمت و عجيب و غريب وارد خيابان هاي تهران شدند.

     ورود دو ماشین عجیب و گرانقیمت به تهران + عکس

    ورود دو ماشین عجیب و گرانقیمت به تهران + عکس

    مطالب مرتبط:

    عکسهای جشن اتومبیل مازراتی در تهران با زنان شیک پوش

    چه رنگ جذابی داره این ماشین شاسی بلند (عکس)

    سری جدید عکس ماشین های اسپرت و خفن خارجی

    جدیدترین مدل شاسی بلند میتسوبیشی به ایران می آید + تصاویر

    رونمایی رنجروور اسپرت SVR سریع‌ترین شاسی‌ بلند

    آشنایی با شاسی بلند جدید میتسوبیشی اوتلندر 2016

بیوگرافی آنا نعمتی +عکس

Modir بازدید : 174 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 12:34 نظرات (0)

بیوگرافی آنا نعمتی +عکس

  • بیوگرافی آنا نعمتی +عکس

    بیوگرافی آنا نعمتی +عکس

    بیوگرافی آنا نعمتی,نام اصلی : آناهیتا نعمتی
    زمینه فعالیت : بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون
    تولد : ۲۰ تیر ۱۳۵۶
    محل زندگی : تهران، ایران
    ملیت : ایران
    پیشه : بازیگری
    سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۲ تا کنون
    همسر(ها) : ابوالفضل پورعرب (همسر سابق)
    فرزندان : رایکا پور عرب

    آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است. او در سال 1356 در شاهرود به دنیا آمد.

    آناهیتا نعمتی بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال ۱۳۷۴ به دنیای بازیگری معرفی شد.

    آناهیتا نعمتی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرداو بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر مرحوم حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۷) ظاهر شد.

    اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال ۱۳۷۸ و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار مسافر» بود که به شهرت رسید.

    او تا قبل از «پارک وی» (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) نتوانسته بود در سینما اعتباری برای خود دست و پا کند. اما در فیلم «پارک وی نشان می‌دهد که می‌توان در آینده روی او حساب ویژه‌ای باز کرد.

    نعمتی در فیلم «زن دوم» (سیروس الوند) یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) می‌خواهد که به او فرصت بدهد، بیادماندنی است.

    بیوگرافی آنا نعمتی +عکسآنا نعمتی بیست تیر 1356 در تهران بدنیا آمد.پدر او مهندس و مادرش کارمند است.یک برادر به نام آرین دارد که ۱۳ سال از خودش کوچک تراست.دارای مدرک دیپلم در رشته علوم تجربی است.

    در دوران مدرسه بسیار شیطان و در عین حال خیلی هم درسخوان بود.سال دوم دبیرستان که بود یکبار بخاطر شیطنت( خوردن لواشک در کلاس) پرونده را گذاشتند زیر بغلش و از مدرسه اخراج کردند.

    او برای اینکه بتواند دوباره سر کلاس بنشیند در حضور پدرش به اولیای مدرسه چنین تعهد داد:

    ” اینجانب آناهیتا همتی متعهد می شوم، دیگر در کلاس لواشک نخورم!”.بدترین نمره ای که در دوران مدرسه گرفته را هرگز فراموش نمی کند، نمره یک در فیزیک! البته این نمره بخاطر شیطنت های زیادش بود که خون دبیر فیزیک را بجوش آورده بود.

    تولد برادرش را بهترین خاطره زندگی خود می داند.از فوت پدر بزرگش بعنوان بدترین خاطره اش تاکنون یاد میکند.

    در سال ۱۳۶۹ در کلاسهای بازیگری تئاتر شرکت کرد و در واقع دلش میخواست یک بازیگر خوب و حرفه ای تئاتر شود و در ابتدا علاقه چندانی به بازی در سینما و تلویزیون نداشت.اولین کار جدی او نمایش ” تنبور نواز بود”.

    در سال ۱۳۷۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء به کارگردانی اکبر خواجویی برای مخاطبان تلویزیونی به چهره ای شناخته شده مبدل شد.درست مانند نقشهایش بسیار با روحیه و با نشاط است و هیچگاه خندیدن را فراموش نمی کند.

    او معتقد است تا انسان میتواند بخندد و شاد باشد، چرا افسردگی و چرا بد اخلاقی؟به ایفای نقش های منفی علاقه ای ندارد و می گوید:

    ” یکبار در سریال ” برگبار” امتحان کردم و دیدم بازتاب خوبی ندارد”.بازی در سینما از سال ۱۳۵۷ و با فیلم” افسانه پوپک طلایی” به کارگردانی خسرو شجاعی آغاز کرد؛

    فیلمی که هرگز اکران نشد.در انتخاب نقش، مواردی که برایش حائز اهمیت هستند را کارگردان و فیلمنامه می داند.

    اوقاتی که در خانه است بقدری به او خوش میگذرد که دیگر احساس میکند دوست ندارد بازی در هر کاری را بپذیرد.

    اولین فیلمی که با بازی او در سینما ها اکران شد، ” عشق کافی نیست” به کارگردانی مهدی صباغ زاده بود که در سال ۱۳۷۸ بر روی پرده رفت.

    یکی دو سالی بود که در سریالهای تلویزیونی همیشه می دیدیم یک دختر دنبال اصل و نسبش میگشت.

    نکته جالب هم این بود که نقش اول این گونه مجموعه ها دختری بود که همیشه یم دوست خوب هم داشت. آن دوست خوب هم همانطورکه میدانید همیشه کسی نبود جز آناهیتا همتی!.

    زمانی بود که او را با رزیتا غفاری اشتباه میگرفتند( اینکه چه چیزی باعث این اشتباه میشد، ما هم مانده ایم!) و بعد از آمدن آناهیتا نعمتی، تشابه اسمی با وی به مسئله تازه ای بدل شد.

    به سفر کردن علاقه زیادی دارد و کتاب خواندن و تماشای فیلم هم جزء علایقش هستند.غیر از بازیگری، هنر دیگرش نقاشی است.بندرت به مصاحبه با نشریات میپردازد و می گوید:

    ” به خیلی از خبر نگاران اعتماد ندارم!”.شاید بتوان گفت که بیاد ماندنی ترین نقاشی هایش را در مجموعه تلویزیونی ” کلانتر” به کارگردانی محسن شاه محمدی و ” خانه به دوش” به کارگردانی رضا عطاران ایفا نمود

    بیوگرافی آنا نعمتی +عکسمصاحبه ی کوتاه با آنا نعمتی
    اوایل فعالیت تان، آناهیتا نعمتی بودید چه شد که اسمتان را به آنا تغییر دادید؟ این امر قبل از انقلاب خیلی باب بود اما بعد از انقلاب کمتر این اتفاق میافتد.

    دلیلش تشابه اسمی با خانم آناهیتا همتی بود که قبل از من و در سال ۱۳۷۲ وارد این عرصه شده بود، در حالی که من سال ۷۶ وارد سینما شدم. خب خانم همتی قدیمیتر از من بود.

    اسمشان هم جا افتاده بود و شناخته شده بودند. سه – چهار سال اولی که وارد این عرصه شدم، اغلب مصاحبه هایی که از من چاپ میشد، اطلاعات غلط داشت!

    در حقیقت اطلاعات خانم همتی جای من نوشته میشد! از سال تولد بگیرید تا اطلاعات فیلمها و سریالها. و همینطور عکس!

    حتی گاهی در تیتراژها هم این اشتباه پیش می آمد. به همین خاطر احساس کردم که باید یک تفاوتی ایجاد شود. از فیلم «پارک وی» به بعد بود که تصمیم گرفتم اسمم را به آنا تغییر دهم.

    از رابطه ی مادر و دختریتان با رایکا بگویید.
    خیلی خوشحالم که رایکا را دارم و خوشحالم که با سن و سال کم او را به دنیا آورده ام، چون الان خیلی با هم دوست هستیم.

    همیشه به خودم می گویم ای کاش در ۱۷-۱۸ سالگی به دنیا می آوردمش. رایکا انگیزه ی زندگی، کار کردن، موفقیت، پیشرفت و ساختن من است. بسیار دختر باهوشی است و منتقد کارهای من. یکی از دلایلی که بعضی از فیلم ها را بازی نکردم رایکا بود.

    چطور؟
    چند تا از کارهای من را دید و گفت خجالت نمی کشی اینها را بازی کرده ای؟ این چه بازی است کردی؟ (می خندد) ولی خیلی جاها آمده و تئاترهایم را دیده و تشویقم هم کرده. خیلی بیشتر از سن اش می-فهمد.

    شغل بازیگری و این که مجبور است تنها بماند اذیتتان نمی کند؟
    تنها که نمی ماند. چون با پدر و مادرم زندگی می کنیم، همه ی خانواده با همیم.

    اهل ورزش هم هستید؟
    بله، خیلی زیاد. از کودکی همه اش در حیاط و کوچه بودیم و ورزش می کردیم. دوچرخه سواری و والیبال حتی فوتبال! الان رایکا را هم سعی می کنم همین گونه تربیت کنم.

    چند رشته همزمان البته نه به صورت تخصصی که حرفه اش بشود. از کودکی دوست داشتم ورزش های مختلف را در حد بلد بودن یاد بگیرم. بعد از فیلم «هدف اصلی» رفتم کیک بوکسینگ کار کردم و…

    معمولا سفرها را تنهایی انجام می دهید یا با دوستان؟
    هم تنهایی بوده و هم با رایکا. با دوستان کمتر ولی پیش آمده.

    هیجان انگیزترین سفری که رفته اید؟
    سفرهای هیجان انگیز زیادی داشته ام اما… والت دیزنی خیلی خوب بود. هیجان انگیز بود. طوری که از رایکا هم بیشتر هیجان داشتم. (می خندد) 

    بیوگرافی آنا نعمتی +عکس  آنا نعمتی

    بیوگرافی آنا نعمتی +عکس

      آنا نعمتی

    بیوگرافی آنا نعمتی +عکس

     آنا نعمتی

    بیوگرافی آنا نعمتی +عکس

     

     

     

    منبع : ویکی پدیا

     

     

     

     

همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

Modir بازدید : 217 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 11:32 نظرات (0)

همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

  • همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

    همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

    همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

     باز هم مرگ بر چهره ای ورزشی سایه افکند و مرد بزرگپرسپولیسی را در بر کشید . به گزارش پارس ناز سرطلایی فوتبال ایران یعنی همایون بهزادی درگذشت.همایون بهزادی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز جمعه (دوم بهمن) در سن ٧٣ سالگی درگذشت.

    مرحوم همایون بهزادی مدت طولانی به دلیل بیماری ریه در منزل خود بستری بود.شعبانی مربی مدرسه فوتبال بهزادی  این خبر را اعلام کرد.

    جزئیات فوت بهزادی

    همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

    در دقایق ابتدایی روز جمعه مرحوم بهزادی در منزل به دلیل بیماری زمین خورد، به طوری که نفس کشیدن برایش سخت شد. همسر بهزادی پس از این شرایط با اورژانس تماس گرفت و لحظاتی پس از تماس با اورژانس، ماموران تلاش کردند عملیات احیا را روی بهزادی انجام دهند که این تلاش ٤٠ دقیقه ای بی نتیجه باقی ماند و در ساعت یک بامداد بهزادی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

    همسر اسطوره فقید پرسپولیس خواب عجیبی را برای حاضران در منزل همایون بهزادی روایت کرد.خانه همایون بهزادی در دومین روز از دومین ماه زمستان 94 یخ زده بود و ساعات وحشتناکی سپری می شد.

    دو پسرش به پهنای صورت اشک می ریختند.همسر وفادارش،درباره اتفاق عجیبی صحبت می کرد.اینکه مرحوم مادر همایون خان سه روز پیش به خواب یک دوست آمد.آن دوست فردی بود که در قم مراقب مقبره والده همایون خان بود.

    تعریف می کرد که مادر در خواب گفته که نگران همایون هستم.سراغش بروید و مراقبش باشید.این جمله به اطلاع همسر سرطلایی رسید.او هم پنجشنبه و ساعاتی قبل از لحظه موعود،موضوع بی کم و کاست برای همایون خان تعریف کرد.همایون خان چیزی نگفت.

    ساعاتی بعد،به سوی مادر پر کشید و رفت.بامداد جمعه در منزل همایون خان فقط چند نفر از نزدیکان بودند.خیلی ها در زمان این اتفاق خواب بودند و هنوز خبر ندارند.چه کسی می خواهد ماجرا را برای علی پروین تعریف کند؟چه کسی می خواهد به جعفر کاشانی و حسین کلانی بگوید

    بهزادی در سال ۱۹۶۷ به تیم پیکان پیوست و پس از آن در بهار سال ۱۹۶۸ به پرسپولیس منتقل شد. در همان سال به خاطر مصدومیت شدیدی که از جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ به جا مانده بود به صورت قرضی از پرسپولیس به پیکان بازگشت. در نهایت و قبل از این که دوباره به پرسپولیس برگردد، همراه با پیکان قهرمان جام تهران شد. پس از آن در پرسپولیس ماند و همراه این تیم قهرمان لیگ ۱۹۷۲ و ۱۹۷۴ شد.

    از جمله افتخارات همایون بهزادی هتریک در بازی معروف پرسپولیس و تاج (استقلال) است که در ۱۶ شهریور ۱۳۵۲ برگزار شد که با برتری شش بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

    بهزادی در سال ۱۹۶۶ به همراه تیم ملی ایران به مقام دومی بازی‌های آسیایی تایلند رسید. هم چنین در سال ۱۹۶۸ قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، زمانی که در چهار بازی چهار گل به ثمر رساند یکی از بازیکنان مطرح گلزن جام شد. بهزادی در بازی فینال گل تساوی ایران در مقابل اسراییل را زد که در نهایت ایران با نتیجهٔ ۲ بر ۱ قهرمان شد. بهزادی هم چنین همراه با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۲ شد.

    مطالب مرتبط:

    تصاویر چهره‌های مشهور در مراسم تشییع رضا احدی + فیلم

    بازیکن مشهور استقلال درگذشت + عکس

    حال بازیکن پیشکسوت استقلال در بیمارستان وخیم شد +عکس

    وضعیت وخیم پورحیدری در بیمارستان +عکس

    آخرین جشن تولدی که هادی نوروزی برای فرزندش گرفت + عکس

روش از بین بردن چربی های آب نشدنی بدن

Modir بازدید : 372 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 5:49 نظرات (0)

روش از بین بردن چربی های آب نشدنی بدن

  • روش از بین بردن چربی های آب نشدنی بدن

    روش از بین بردن چربی های آب نشدنی بدن

    روش از بین بردن چربی های آب نشدنی بدن

    بعضی وقتها هر چقدر برای کاهش وزن تلاش میکنید اما چربی های بدنتان با لجبازی از دست نمیروند و هیچ وزنی کم نمیکنید.به گزارش پارسناز فعاليت بدني يکي از راههاي آب کردن چربي هاي اضافي بدن است .از بين بردن چربي هاي برخي از قسمت هاي بدن تان شايد به نظر شما کار سختي بيايد و حتي با رژيم و ورزش هم از بين نرود. به راحتي با دستورات زير اين چربي هاي سمج بدن تان را آب کنيد.

    .برای شما هم شاید پیش آمده باشد  وقتی شما گرسنگی می‌کشید در ابتدای امر کاهش وزن خوبی دارید اما پس از مدتی بدن شما گمان می‌کند در قحطی افتاده‌اید چرا که کالری کمی به بدن می‌رسانید لذا چربی‌ها را برای روز مبادا ذخیره کرده، سوخت و ساز را پایین می‌آورد

    بعد از کلی سعی و تلاش و رژیم كلي وزن كم كرده‌ايد، خوشحاليد و منتظريد هر بار روي ترازو مي‌رويد عدد كمتري ببينيد اما ترازو با شما راه نمي آيد و هر بار روي يك عدد گير مي‌كند. انگار ديگر دلش نمي‌خواهد تكان بخورد و هر روز كه خودتان را وزن مي‌كنيد باز هم همان عدد ديروز را مي‌بينيد. اينجاست كه مي‌گويند بدن‌تان ايست كرده و ديگر وزن كم نمي‌كنيد. اين جمله بدترين چيزي است كه پس از يك رژيم سخت و طاقت‌فرسا مي‌شنويد.

    اين مشكلي است كه خيلي از كساني كه رژيم لاغري گرفته‌اند آن را تجربه كرده‌اند. همان موقع است كه نااميدي رخ نشان مي‌دهد و خيلي‌ها دوباره بر مي‌گردند سر خانه اول و همان وزن اوليه. اما دليل اين ايست كاهش وزن چيست و چه عواملي باعث مي‌شود ديگر بدن وزن كم نكند؟

    چرا بدن در مقابل کاهش وزن مي‌ايستد؟

    چاقي و اضافه وزن از جمله مشكلات شايعي است كه در اكثر جوامع مي‌توان اين معضل را به وضوح ديد چرا كه رژيم‌هاي غذايي مختلف، مكمل‌ها و حتي روش‌هاي نادرست در بسياري موارد براي سريع‌تر لاغر شدن يا تسريع در رسيدن به وزن ايده‌آل مورد استفاده قرار مي‌گيرند. نكته حائز اهميت اينکه افراد با محدود كردن بي‌حد و حساب دريافت كالري سعي مي‌کنند به وزن ايده‌آل خود دست پيدا كنند؛ غافل از اينكه وضعيتي به نام كفه يا plateau effect در آنها به وجود مي‌آيد. تئوري‌هاي مختلفي درباره ايجاد اين شرايط مطرح مي‌شود، يكي از فرضيه‌ها ايست وزني است.

    پلكاني وزن کم کنيد

    وقتی بدن دچار ایست وزنی میشود یعنی دیگر متابولیسم و رژیم تاثیری در کاهش وزن ندارد. بهترين راهكار براي مقابله با اين روند، كاهش وزن به شكل پلكاني است. به عبارت ساده‌تر افراد بايد انرژي دريافتي‌شان را به‌ طور منطقي محدود كنند كه به ميزان 500 تا 1000 كيلوكالري در روز (بسته به ميزان و شدت چاقي افراد) است. شما با كمك اين روش مي‌توانيد تا حدود زيادي از افت متابوليسم پيشگيري كنيد. اين محدوديت باعث مي‌شود تا شما بين دو تا چهار كيلوگرم در ماه كاهش وزن داشته باشيد.

    براي آب کردن چربي هاي اضافي از ويتامين ها کمک بگيريد

    از جمله موارد مهم ديگري كه مي‌تواند در جلوگيري از عارضه‌هاي كاهش وزن موثر باشد، توجه به پيشگيري از كمبودهاي ويتاميني و مواد معدني مورد نياز است. در صورتي كه ميزان انرژي روزانه دريافتي در زنان و مردان به ترتيب كمتر از 1800 و 1200 كيلوكالري در روز باشد، مصرف مكمل براي پيشگيري از كمبودها ضروري است.

    زمان بندي را جدي بگيريد

    _ كمبود آهن در زناني كه در سنين باروري هستند، بسيار شايع است. خانم‌هايي كه مبتلا به كم‌خوني هستند توصيه مي‌شود از مكمل استفاده كنند. مصرف مكمل آن هم با معده خالي بهترين جذب را ايجاد خواهد كرد ولي ممكن است اين نوع مصرف منجر به عوارض گوارشي شود. در صورت بروز چنين عوارضي توصيه مي‌شود مكمل را همراه با غذا مصرف كنند كه باعث كاهش قابل توجهي در كيفيت جذب آن خواهد شد.

    _ كلسيم هم از جمله مهم‌ترين مكمل‌هاي مصرفي در زنان و مردان به‌ويژه در سنين بالاي 40 سال است كه در اكثر موارد براي پيشگيري از استئوپورز يا پوكي استخوان مصرف مي‌شود. بهترين زمان مصرف اين مكمل همراه غذا به‌ويژه بعد از شام است.

    _ مكمل‌هايي كه حاوي ويتامين‌هاي گروه B نيز هستند، بهتر است بعد از اولين وعده غذايي يعني صبحانه خورده شوند تا بهترين عملكرد را براي بدن به وجود آورند.

    مصرف ادويه‌ها در افزايش سوخت و ساز بدن شما بسيار موثر هستند.براي آب کردن چربي هاي اضافي تان فعاليت بدني را چاشني کار کنيد

    ورزش و فعاليت فيزيكي هم مي‌تواند به‌طور اصولي و در راستاي حفظ سلامت، براي رسيدن به وزن ايده‌آل بسيار موثر باشد. چرا كه فعاليت فيزيكي باعث حفظ عضلات مي‌شود و از تحليل رفتن آنها در حين پروسه كاهش وزن پيشگيري مي‌كند. ورزش و فعاليت جسماني نه‌تنها از تحليل رفتن عضلات پيشگيري مي‌كنند بلكه مانع افت سوخت و ساز بدن در حين كاهش وزن مي‌شوند.

    حواس‌تان فقط به كاهش وزن نباشد!

    تا به حال شده كه با خود فكر كنيد چرا به دنبال كاهش وزن هستيد؟ خيلي از افراد جنبه سلامت آن را در نظر مي‌گيرند و بعضي‌ها به فكر ظاهر هستند. اما فراموش نكنيد اگر وزن‌تان بدون پايه و اساس كاهش پيدا كند نه خبري از سلامت خواهد بود و نه از ظاهري زيبا. با رسيدن به وزن دلخواه‌تان و عدم توجه به كمبودهاي محتمل طي رژيم‌هاي كاهش وزن بدون شك دچار عوارضي نظير ريزش مو، خشكي پوست، يبوست شديد، زخم‌هاي گوشه‌لب، التهاب زبان و حتي تاري‌ديد خواهيد شد.

    تيروئيد يا سموم آزاد شده!

    روي بافت‌هاي چربي تركيبات سمي وجود دارد كه اگر وزن به‌ شدت كاهش پيدا كند، اين سموم از بافت آزاد مي‌شوند. با آزاد شدن سموم اختلالي در متابوليسم بدن ايجاد مي‌شود كه عواقبي مانند كاهش سوخت و ساز بدن به دنبال دارد. براي همين روند كاهش وزن را دچار اختلال و حتي متوقف مي‌كند. از سوي ديگر بعضي از افراد معتقدند محدوديت شديد انرژي به‌شدت باعث كاهش عملكرد تيروئيد و به دنبال آن كاهش متابوليسم بدن مي‌شود كه اين امر نقش موثري در ايجاد وقفه در كاهش وزن افراد دارد.

    1+12 راهكار براي كاهش وزن حرفه‌اي

    توصيه متخصصان تغذيه براي افرادي كه مبتلا به اضافه وزن و چاقي هستند، رعايت اصول زير براي داشتن وزني مطلوب و حفظ سلامت بدن است:

    1. از رژيم غذايي متنوع و متعادل كه به صورت اختصاصي براي شما توسط يك متخصص تغذيه طراحي شده است، استفاده كنيد.

    2. از حذف گروه‌هاي غذايي بپرهيزيد و در طول روز مقادير مشخصي از تمام گروه‌ها مثل نان و غلات، ميوه و سبزيجات، لبنيات كم‌چرب، گوشت‌ها و حتي روغن‌ها استفاده كنيد.

    3. فعاليت فيزيكي با يك برنامه مشخص و تعيين شده در طول هفته داشته باشيد.

    4. در صورت عدم ابتلا به پرفشاري خون و بيماري كليوي حداقل روزانه هشت ليوان آب بنوشيد.

    5. فكر نكنيد با كاهش دريافت انرژي به وزن دلخواه‌تان مي‌رسيد بلكه اين كار شما را دچار ايست وزني خواهدكرد.

    6. كاهش وزن مجاز در طول ماه داشته باشيد و از رژيم‌هاي پروتئيني و غير اصولي كه باعث از دست دادن آب بدن مي‌شوند، پرهيز كنيد چرا كه اثر اين نوع رژيم‌هاي غذايي بسيار كوتاه است و به سرعت وزن از دست رفته حتي بيشتر قبل باز خواهد گشت.

    7. در رژيم‌هاي كاهش وزن از ادويه‌جات به ميزان متعادل استفاده كنيد. مصرف ادويه‌ها در افزايش سوخت و ساز بدن شما بسيار موثر هستند.

    8. رژيم‌هاي تك‌خوري كمكي به كاهش وزن شما نمي‌كنند و حتي باعث كمبودهايي در بدن مي‌شوند كه گاهي اوقات عوارض جبران‌ناپذيري را در پي دارند.

    9. چاي سبز به دليل تاثير قابل توجه در افزايش سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربي‌ها مي‌تواند در رژيم‌هاي كاهش وزن موثر باشد؛ به‌ويژه در زمان ايجاد توقف در روند كاهش وزن يا به عبارت ساده‌تر ايست وزني.

    10. در صورتي كه در طول رژيم‌هاي كاهش وزن دچار حالت ايست وزني شديد، سعي كنيد با افزايش فعاليت فيزيكي و تغيير در نوع رژيم زير نظر يك متخصص تغذيه هرچه سريع‌تر از اين حالت رهايي يابيد و روند كاهش وزن مناسبي را تجربه كنيد.

    11. سبزيجات بخش مهمي از رژيم‌هاي كاهش وزن است. مصرف نوع خام يا بخارپز آنها به منظور تامين فيبر يا حفظ آب بدن مي‌تواند در كاهش عوارض رژيم‌هاي كاهش وزن مانند يبوست بسيار موثر عمل كند.

    12. ميوه‌ها را به مقدار تعيين شده در رژيم غذايي‌تان مصرف كنيد و از زياده‌روي در مصرف ميوه‌ها بپرهيزيد. هر واحد ميوه حاوي 60 كيلوكالري است و زياده‌روي در مصرف آنها نيز مي‌تواند يكي از علل عدم موفقيت در كاهش وزن باشد. در عين حال سعي كنيد ميوه‌هايي متنوع با رنگ‌هاي مختلف استفاده کنيد.

    داروهاي کاهش وزن معجزه نمي‌کنند

    استفاده از داروها و جراحي‌هاي كاهش وزن فقط با صلاحديد متخصص مجاز است و استفاده خودسرانه و بدون علت از هر دارو يا اصرار در جراحي به منظور رسيدن به هدف مي‌تواند باعث به وجود آمدن عوارض جدي در سلامت شما باشد. سعي كنيد با طبيعي‌ترين روش ممكن يعني رژيم‌هاي كاهش وزن همراه فعاليت فيزيكي به وزن مطلوب برسيد و فقط در صورتي سراغ داروهاي مجاز برويد كه پزشك معالج شما توصيه‌اي در اين زمينه داشته باشد.

    مطالب مرتبط:

    فواید مفید بادام برای از بین بردن چربی شکم

    از بین بردن چربی های اضافه بدن بعد از دوران بارداری

    روش های صحیح از بین بردن چربی شکم بعد از زایمان

    چند روش برای از بین بردن چربی های زیر بغل و کمر

سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

Modir بازدید : 376 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 4:48 نظرات (0)

سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

  • سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    ساعت مچی

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    مدل ساعت مچی

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    مدلهای ساعت مچی

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    مدل های ساعت مچی

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    مدل جدید ساعت مچی

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    مدل جدید از ساعت مچی

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

    سری زیبا از جدیدترین مدل های ساعت مچی برند

نام سال 95 و طالع بینی سال میمون

Modir بازدید : 160 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 3:59 نظرات (0)

نام سال 95 و طالع بینی سال میمون

  • نام سال 95 و طالع بینی سال میمون

    نام سال 95 و طالع بینی سال میمون

    نام سال 95 و طالع بینی سال میمون

    بسیاری افراد مایلند خصوصیات متولدین هر سال را بدانند . جالب است بدانید سال 1395 سال میمون است.درحال نزدیک شدن به ماه های پایانی سال 94 می باشیم, به همین جهت طالع بینی سال 1395 که سال میمون می باشد را برای شما در سایت پارس ناز آماده کرده ایم.با توجه به اینکه امسال سال میمون است مشخصات متولدین این ماه را برای شما در این پست قرار داده ایم.

    ویژگی های متولدین سال میمون

    میمون در میان نمادهای دیگر، طبیعتی غیر عادی و عجیب دارد. او موجودی بدجنس، موذی، شیطان، گساخ، شوخ طبع و همیشه در حال مسخره بازی است؛ اما شوخی های او غیر مستقیم و همراه با فریب است.

    میمون موجودی اجتماعی و معاشرتی است و در ظاهر، با همه خوب ارتباط بر قرار می کند؛ باید گفت که ایجاد این رابطه نیز جزئی از حیله های او به شمار می آید. میمون در واقع موجودی خود پسند و خودپرست است.میمون بازیگوش و مردم دار است و هرگاه نظرات منفی اش را درباره دیگران، در پشت محبتی ظاهری مخفی می کند؛ مهربان به نظر می رسد. در حقیقت او هیچ کس را قبول ندارد و خود را برتر از همه می داند و این نشان می دهد که موجودی مغرور است. از اینها که بگذریم او روشنفکری است که علاقه فراوانی به دانستن دارد. او دوست دارد همه چیز را ببیند و بخواند، همه چیز را برای خود خوب توضیح دهد و همیشه از تازه ترین اخبار روز دنیا آگاه شود.

    میمون با سواد و با فرهنگ است و حافظه ای قوی دارد. او می تواند در صورت لزوم حتی کوچک ترین جزئیات چیزهایی را که خوانده، دیده و یا شنیده به خاطر بیاورد. این ویژگی، بسیار به او کمک می کند؛ زیرا میمون ذهنی پریشان دارد و از این رو، تا حد زیادی متکی به خاطرات خود است.

    میمون خلاق و مبتکر است و با خلاقیت خود می تواند دشوارترین مسائل را با سرعتی اعجاب انگیز حل کند. اما هر گاه تصمیم به انجام کاری می گیرد، باید بی درنگ شروع کند در غیر این صورت علاقه خود را از دست می دهد و بی هیچ کوششی همه چیز را رها می کند.

    میمون هوش سرشاری دارد و توانایی اش در فریفتن دیگران شگفت انگیز است. او می تواند با چیره دستی، اژدهای نیرومند را با آن همه هوش و درایت، فریب دهد. او حتی در برابر جاذبه ببر مقاومت می کند و او را بی رحمانه مسخره کرده، می آزارد.

    میمون همانقدر که حیله گر است، سیاستمدار و زیرک نیز هست و می تواند خود را در بدترین موقعیت ها محافظ ت کرده و از بند هر نو گرفتاری برهاند. او خود سر و خود خواه است و اجازه نمی دهد چیزی را به او تحمیل کنند. او همیشه حق انتخاب دارد.

    او برای همه کاری آمادگی دارد و برای پیشبرد اهدافش دست به هر کاری می زند. از دروغگویی، دورویی و حقه باری ترسی ندارد و در صورت لزوم شخصیت خود را نیز زیر پای می گذارد. او تا زمانی که صلاح بداند، به این کار ادامه می دهد؛ او به ندرت دستش رو می شود و به دام می افتد.

    بعضی از میمون ها حتی کار را به دزدی یا دست کم دروغگویی می کشند. به هر حال، میمون هر کاری هم بکند، باز هم دلرباست و آن چنان به رموز این کار آشناست که کسی حریفش نمی شود.

    میمون موجود فرصت طلبی است و باید هم چنین باشد؛ زیرا بخت با او یار است و فرصت های زیادی در اختیارش قرار می دهد. میمون به رغم جنبه های منفی وجودش مانند دروغگویی، ریاکاری، حقه بازی، تکبر و غرور، نادیده گرفتن وجدان و شرافت، به خاطر هوش سرشار و ادراک بالایش مورد پسند همگان است.

    میمون از مهارت، زیرکی و حیله گری خاصی در تجارت برخوردار است، از این رو شریک بی نظیری در کار محسوب می شود. او در هر کاری که احتیاج به تصمیم گیری سریع، دیدباز و کمی وجدان داشته باشد به درد می خورد. میمون می تواند در سیاست، صنعت و تجارت به موفقیت دست یابد و در این میان، هیچ نکته ای از رموز این علوم بر او پوشیده نماند. او می تواند در صورت تحصیل علم، در هر کاری وارد شود، موفق باشد.

    اگر دست میمون را در انجام کار مورد علاقه اش باز بگذارند، بهتر و سریع تر می تواند به شهرت دست یابد. تنها پرگویی، موفقیت میمون را تهدید می کند زیرا با این کار، به رغم دلربایی و جذابیت ذاتی اش دیگران را از خود خسته و ملول می کند. با وجود گرفتاری های مالی، میمون می تواند از موقعیت های خوب زندگی اش کاملا لذت ببرد؛ با این حال، در عشق بخت با او یار نیست و در رابطه با جنس مخالف ضعیف است.

    میمون با داشتن روحیه ای شاد، به سهولت گرفتار عشق می شود؛ اما به همان آسانی نیز از آن خسته شده، به دنبال عشق تازه ای می رود. متاسفانه او هیچ گاه چیزی را که به دنبالش می گردد، پیدا نخواهد کرد؛ زیرا شخصیت پایداری ندارد.

    ممکن است میمون احساساتی و لبریز از شور و حرارت باشد اما روح انتقادی و بینش او، به سرعت این شور و اشتیاق را فرو می نشاند. خوشبختانه او بهتر از هر کس دیگر می تواند به بدبختی هایش بخندد و به این ترتیب، خود را از غم و غصه رها سازد.

    میمون، با هر نمادی که ازدواج کند، احتمالا صاحب بچه های زیادی خواهد شد. دوران کودکی میمون با شادی می گذرد. در جوانی غمگین، ناامید و پریشان است و نقشه هایش اغلب به شکست می انجامد. دوران پیری او با این که در آرامش می گذرد؛ اما از تنهایی رنج می برد. او اغلب دور از خانواده و ناگهانی خواهد مرد.

    مطالب مرتبط:

    طالع بینی سال 2016 برای ماه های مختلف

    طالع بینی آنچه در ماه آذر بر شما خواهد گذشت

    طالع بینی راه پولدار شدن بر اساس ماه تولد

    طالع بيني ماه تولد بازیگران از آنجلينا تا برد پيت + عکس

جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

Modir بازدید : 190 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:48 نظرات (0)

جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

  • جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    لحظه هايم از تو لبريز مي شود
    از احساسم سر مي روي
    و فضاي خانه ام
    پر مي شود از دلتنگي
    پشت كدام پنجره بايستم
    كه تو را انتظار نكشد…
    و زير سقف كدام آسمان
    نفس بكشم
    كه عطر تو گيجم نكند…
    پای پنجره افتاده ام
    وَ پاهایم انگار
    برای همیشه به خواب رفته اند ؛
    دیگر چه فرقی می کند
    از کدام سمتِ کوچه بیایی ؛
    وقتی پنجره هم
    رو به نیامدن تو باز می شود …!
    مثل همیشه دیر می رسی
    وَ دستم را
    وقتی می گیری
    که زندگی
    دست از من کشیده است …
    دلتنگم ….
    و هيچ چيز جزتو
    حال مرا خوب نخواهد كرد…

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    ﻗﺮﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﻡ …
    ﺣﺎﻓﻆ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ . ﺣﺎﻓﻆ ﺭﺍ
    ﻣﯽ ﺑﻨﺪﻡ …
    ﻓﻨﺠﺎﻥ ﻗﻬﻮﻩﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﻣﯽ ﮔﺮﺩﺍﻧﻢ .
     ﻓﻨﺠﺎﻥ
    ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ …
    ﻭﺭﻕﻫﺎ ﺭﺍ ﺭﺩﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﻢ.
    ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻗﻮﻝ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪهد ..

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    بلندترین شعر دنیا،
     همانی میشود
    که من بخواهم
    در آن برق چشمانت را
    به کاغذ بکشم

    واژه ها که خشکانده اند
    غـزل هایی که‌ نسروده اند
    این دو وحشیِ نـایاب

    خداوندگار عشق نیز باز خواهد ماند
    از وصف تو
    ساده ‌که جای خود دارد

    این شعر هم پایان نخواهد یافت
    و
    این است نهایتی مجهول از عمق زیبایی…

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    ترا به جای همه کسانی که
    ترا نشناختند و دوستت نمی دارند،
    دوستت می دارم!
     ترا به جای روزهایی که بودی و نبودم،
    دوستت می دارم!
    ترا به جای روزگارانی که نمی زیستم و
    نمی شناختمت،
    دوستت می دارم!
    ترا به جای همه کسانی که ندارم
    و دوست ندارم،
    دوستت می دارم!
     ترا به جای همه کسانی که دوست ندارند
    و نمی خواهند دوست بدارند،
    دوستت می دارم
    ترا به خاطر دوست داشتن،
    ترا به خاطر عشق،
    ترا به خاطر زیستن،
    ترا به خاطر نخستین گناه،
    ترا به خاطر تو،
    دوستت می دارم ای غریب آشنا…..!

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    عزیزم…!

    مردی که شبانه راه می افتد

    و به بهانه ی ماه گرفتگی

    تو را می بوسد،

    دیوانه نیست؛

    فقط کمی بیشتر دوستت دارد…❤️

    مخاطب خاص?

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    بغلم کن که کمی ساکت وآرام شوم
    در خیالی که گرفتار تو شددام شوم

    بی هوا بوسه  مزن بر رخ من
    بوسه انگاه بزن باز که من رام شوم

    بی تو در خلوت این خانه گرفتار شدم
    تو بیا تاکه کمی شاد از این کام شوم

    پنجره باز کن  نغمه بزن بر خورشید
    من به شوق پرستو به  این بام شوم

    وقت رفتن تو بیا باز بزن بوسه ی مهر
    تا که من همره آن یار دلارام شوم….

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    ?من و تو “خیلی کارها به دنیا بدهکاریم…!
    مثل یک عکس دو نفره…
    یا چرخ زدن بی دلیل در خیابان…
    یا بستنی خوردن در یک روز برفی…!
    حتی….
     چاپ کردن عکس دو نفره…
    مریض شدن و گلودرد به خاطر بستنی روز برفی…!
    بیبن…!
    من و تو خیلی کار داریم…
    من و تو حتی اشناییمان را به دنیا بدهکاریم…

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    میخواهم

    دوستت نداشته باشم

    اما…

    نمیتوانم،

    و این تنها جاییست که…

    خواستن توانستن نیست…??

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    “هیچ مزه اے”

    دیگر هیچ مزه اے

    دلچسپ نخواهد بود

    من تمام حس چشایے ام را

    روی لبانت جا گذاشته ام

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    آمدی تنها نباشم حیف تنها تر شدم….

    از یقین گفتی برایم،پاک بی باور شدم…..

    ساده گفتی باورم کن ! با تو می مانم ولی….

    رفتی و در شعر تو خط خورده ای دیگر شدم….

    باز هم در وحشت بی انتهای فاصله….

    با هجوم تلخ شب تاصبح تنهاتر  شدم…..

    در میان شعله ناباوری ها سوختم….

    سوختم در لحظه های بی تو،خاکستر شدم….

    گفته بودی اولین بیت غزل های منی….

    حیف رفتی و دوباره مصرع آخر شدم….!!!!

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    من هزار پرنده عاشق را

    براے تنها ماندنم رها کردم

    چــــرا که مے دانستم

    آخر عاشقے تنهـــــایست?

    جملات و شعرهای عاشقانه و پر احساس جدید

    احساسم را تسخیر نگاهت کرده ای
    واژه واژه شعرهایم شده ای
    امروز به افتخار تو
    از تو
    از احساس عاشقانه با تو بودن می نویسم
    تا شاید بخوانی و لبخند بزنی
    و باز بگویی تو هنوز دیوانه ای
    *و من عاشق همین دیوانگی هایت شده

    مطالب مرتبط:

    اس ام اس ولنتاین و سپندارمذگان روز عشق ایرانی

     عاشقانه ترین متن های تبریک ولنتاین

    زیباترین عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک

    جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

    داغ ترین متن و عکس های عاشقانه دو نفری 2016

اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

Modir بازدید : 263 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:22 نظرات (0)

اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

  • اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    وقتی آرزومـــــو به بابانوئــــل گفتم.. اونم خندید

    وقتی که فهمـــــید

    آرزو کردمــــ یه بار دیگه بهمــــ نگــــاه کنی و بخندے

    مگه آرزوی کمیه داشتن لبـــخـــند تو ؟

    کریسمـــس مبارکــــــ

    **

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    **

    قبل از اینکه آفتاب امسال غروب کند
    قبل از اینکه خاطرات کم رنگ شوند
    قبل از اینکه شبکه ها عید را اعلام کنند
    برای تو و خانواده ات آرزوی سالی توام با خوشبختی دارم
    سال 2016 مبارک

    برای تو هر اسباب بازی جدیدی می تونه لذت آور باشه

    و برای من کریسمس یعنی دیدن تو!

    **

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    **

    ای مریم ! خدا تو را به کلمه ای از خودش بشارت می دهد که نامش مسیح عیسی بن مریم است، در حالی که در دنیا و آخرت آبرومند و از مقربان الهی است.

    (سوره آل عمران، آیه 45 )

    میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به هموطنان مسیحی تبریک می گوییم.

    یک عمر خوشبختی

    یک عشق الهی

    یک دنیا آروزی خوب

    یک کریسمس شاد

    برای تو دوست خوبم، لطفا امضا کن!

    تا برای همشون، هر روز آمین بگم!

    کریسمس مبارک

    **

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    **

    لذت در قلب کسانی که به معجزه ی کریسمس اعتقاد دارند بازتاب می کند.

    برای تو تمام صلح، لذت و عشق این فصل رو آرزو می کنم.

    تغییر فصل رو بهت تبریک می گم

    باشد که تمام گل های سرخ خوش بو باشند
    دنیا روشن باشد و از تیرگی ها بدور و بچه ها لبخند بر لب داشته باشند
    امیدوارم که تمام آرزوهایت به حقیقت بپیوندند
    سال نو مبارک

    **

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    **

    پیشنهاد هدیه کریسمس:

    برای دشمن خود: بخشش

    برای رقیب: تحمل

    برای دوستانت: قلبت

    برای خودت: احترام کریسمس مبارک

    وقتی آرزومـــــو به بابانوئــــل گفتم…

    اونم خندید وقتی که فهمـــــید

    آرزو کردمـــ یه بار دیگه بهمــــ نگــــاه کنی و بخندے…

    مگر آرزوی کمی ستـــــــــ داشتن لبـــخـــند تو ؟

    کریسمـــس مبارکــــــ

    **

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    **

    دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر می کنه

    یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه

    یکیش عشق دوست به دوسته!

    هدیه کوچک من عشق است

    که با ارادت پیچیده شده و با توجه دور آن را با نخ پیچیده ام
    و مهر ان را نعمتها و حمایت های الهی قرار دادم
    باشد که در طول عمرت شاد و در امان باشی

    **

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    **

    شب است و لحظه ی حرمان مریم

    و طفلی خفته در دامان مریم وجود نازنینش بکر و بی عیب

    خدا می داند و وجدانِ مریم مسیح خالق و پیغمبر صلح

    گلی خوشبوی از بُستانِ مریم همان طفلی که از روح خداوند

    نهالش تنجه زد در جانِ مریم نه دستی بهر تیمار وجودش

    نه دارویی که بُد درمانِ مریم دلش در معرض اوهام وحشی

    ولی چون کوه بُد پیمانِ مریم ندای لا تَخَف لا تَحَزنوهآ

    زسوی خالقِ سبحانِ مریم شفا بخش دل پردرد او شد

    بشد لطف خدا از آنِ مریم بُوَداو روح «جاوید» خداوند

    نبشته این چنین فرمانِ مریم

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    هیچ کریسمسی ایدآل نخواهد بود مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو به بازتابی از ارزش ها، خواسته ها، علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی.

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    لذت در قلب کسانی که به معجزه ی کریسمس اعتقاد دارند بازتاب میکند.برای تو تمام صلح ، لذت و عشق این فصل رو آرزو میکنم . تغییر فصل رو بهت تبریک میگم

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

     یه شب ساکت و آروم، یه ستاره بالای سرت، یه هدیه ی پر برکت از امید و عشق. یه کریسمس پر برکت برای تو

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

     کریسمس میتونه خیلی چیزا باشه
    یا میتونه چیز خاصی هم نباشه!
    برای تو هر اسباب بازی جدیدی میتونه لذت آور باشه
    و برای من کریسمس یعنی دیدن تو!

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    میشه عکستو بدی بهم؟ که بابانوئل دقیقا بدونه برای کریسمس چی باید بهم هدیه بده. کریسمس مبارک

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    جوک میلاد مسیح و سال نوی میلادی به شما و خانواده عزیز ربطی ندارد، تا عید نوروز صبر کنید

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    چیزی بنام بابانوئل وجود نداره. اون کادوها که دیشب گرفتید از طرف والدینتون هست.

    با احترام، ویکی لیکس

    اس ام اس جدید تبریک سال نو میلادی2016

    جوک به یه کریسمس سفید فکر میکنم، با هر کارتی که برای کریسمس آماده میکنم، آرزو میکنم که همه ی روزهات شاد و آفتابی (روشن) باشن، و امیدوارم که همه ی کریسمس هات سفید باشن. کریسمس مبارک

    مطالب مرتبط:

    کارت پستال های شیک تبریک کریسمس 2016

    تیپ جالب جنیفر لوپز و دوقلوهایش در جشن تعطیلات کریسمس

    تیپ جالب جنیفر لوپز و نامزدش در آخرین خرید کریسمس

    عکس های جشن کریسمس در سراسر جهان

    اس ام اس خنده دار کریسمس 2016

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 20,406
  • بازدید کلی : 78,193
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین